Jaaroverzicht 2016 – fotoshoots en trouwreportages

Jaaroverzicht 2016 – fotoshoots en trouwreportages. De laatste week van 2016 is een mooi moment om terug te kijken op alle geweldige fotoshoots en trouwreportages die we het afgelopen jaar hebben mogen maken! Wat hebben we toch een geweldig vak dat we deze mooie momenten in het leven vast mogen leggen als herinnering voor later. We hebben van iedere fotoshoot en fotoreportage genoten en we kijken nu alweer uit naar 2017!

We bedanken alle lieve bruidsparen en iedereen die bij ons een zwanger, baby, geboorte, cake smash of gezinsfotoshoot heeft laten maken. Jullie hebben er een geweldig jaar van gemaakt!

Hieronder een impressie van de foto’s die we afgelopen jaar hebben gemaakt, vind je het leuk? Like en/of deel dan dit bericht. Dat wordt gewaardeerd! En heb je zin om zelf een leuke fotoshoot te laten maken of gaan jullie trouwen? Neem dan contact op voor meer informatie.

**Voor de beste weergave bekijk onderstaande film in klein formaat en HD kwaliteit!**
Bekijk je het filmpje op een telefoon en is de weergave niet goed? Bekijk deze website dan in desktop versie (in te stellen via instellingen van de meeste browsers)

Geen reactie's

Sorry, het is niet mogelijk om te reageren.